♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
The End of Mid-Term Break.
15 March 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Assalamualaikum semua :)

Cuti Mid-Term aku dah nak sampai ke penghujungnya . Takde lah penghujung sangat tapi dah nak hampir . Petang ni aku balik KL . It suppose to be yesterday , sebab petang ni lepas solat Jumaat ada meeting untuk Drama Production . But since takde sapa yang boleh hantarkan aku ke stesen KTM , so aku balik hari ni . Jadi aku cuma datang meeting untuk esok and hari Ahad . Eh , bukan meeting apa sangat pun , lebih kepada drama practices sebenarnya . I'm not one of the actresses but I've to come sebab Sir Zain amik attendance .

I think this is the first time , setiap kali cuti aku balik awal . Biasanya hari Ahad baru aku balik , malam pulak tu . My parents said it's okay for me , tak balik setiap minggu , duduk je kat KL tu siapkan assignments , datang kelas and bla bla bla , sebab lebih kurang dua bulan lagi aku pun dah nak semester break . Pejam celik pejam celik je nanti dah cuti . But it's hard for me you know ! AAAAAAAA ! Bukan nak kata aku ni anak manja ke apa ke , aku cuma nak selalu ada dengan family . Lagi pun duduk KL banyak pakai duit la *sobs*. And duduk KL pun , there's nothing to do . Menyongket ? Aku dah boring . Tak Times Square , JJ Maluri . Tak pun Masjid Jamek , Jalan Tar . Axis Atrium , lagi lah bapak bosan , tiap tiap hari lalu situ . Nak ke Viva , nak menapak tu yang malas , naik tangga lah apa lah . KLCC ? Jauh and mahal . Apa lagi ? Tu je aku rasa tempat-tempat yang boleh 'dicapai' dengan LRT / Monorel . Haaa lagi satu KL Central , tempat aku beli tiket balik . Hahah . Tuntasnya di sini ialah aku dah bosan dengan KL tu . Tak banyak tempat yang aku boleh pergi since aku takde kereta sendiri . And I know my father will never let me to drive . Kat sini pun macam nak taknak je kasi aku bawak kete p jalan jalan .

Ni balik sana nanti , confirm  kena keluar banyak duit . Untuk drama , broadband , bil api air . Huh . Memang kopak la aku jawabnya -.- . Belum lagi makan , rapid card . Ayooooo . So , kejap lagi nak balik . Barang barang langsung tak dikemas lagi . Beg pun taktahu la aku campak ke mana . Nampak sangat aku taknak balik .

That's all for  today . Tengok la bila bila nanti aku free aku update lagi . Wa'salam :)


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi