♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Another Week With Assignments & TNB Production.
20 April 2013• 1 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Hai semua .

Rasanya minggu ni pun adalah salah satu daripada minggu-minggu yang sangat memenatkan untuk semester ni . Minggu ni lah habiskan chapter presentation for Listening class , siapkan business plan , nak touch-up sikit Socio individual assignment (nak hantar hari Isnin) , nak kena get ready untuk next mock teaching for Reading and Listening classes , nak siapkan textbook review yang dah lama tertangguh . Hmmmmm . Banyak betul kerja aku .

Oohh , btw , 18 and 19 April , hari bebudak TESL Semester 4 perform diorang punya drama dekat MPAJ's Auditorium . 18 April : Suez Production - The Street [Monologue] (Section 1 & 10) and MZB Production - DeJaVu [Romantic Comedy] (Section 3 , 4 & 8) . 19 April : TNB Production - The Carpet Factory [Thriller] (Section 5 , 6 & 7) and Suez Production - Ramona Monroe [Broadway] (Section 2 & 9) .

I'm one of TNB Drama Production's people . Waktu practice semua orang bersungguh-sungguh especially our actors and actresses . And diorang punya penat lelah dan semua usaha , termasuk bebudak props terbayar bila The Carpet Factory won The Best Play and The Best Props . And our main actress , Nur Farhanah Fauzi won The Best Actress (Ana , sila bangga . Yana mention nama Ana kat sini . Hahah) . Ada lagi , Khairi (maaf saya taktahu nama penuh awak ^^) . Aku tak ingat dia menang untuk apa . And then our producer , Nissa Chowdury . Lagi siapa eh aku lupa lah . Shushu cakap kitorang akan perform lagi dekat UIA . Tapi yang tak bestnya , Ieyqa cakap time cuti sem *sobs* .

Waktu dekat backstage , aku punya lah nervous mengalahkan orang lain sebab aku takut aku buat silap . Memang la kerja aku cuma angkat keluar masuk carpet yang berat dan besar lagi berhabuk tu , tapi kalau aku buat silap , mesti tak seronok kan . Semua orang buat kerja sungguh-sungguh .

Anyway , tanpa semua orang , The Carpet Factory takkan menang . Kepada Sir Zain , saya nak mintak maaf sebab selalu tak datang waktu practices even takde kerja sekalipun . I'm so sorry :( . And untuk krew-krew , actors , actresses , tahniah ye korang . Korang memang yang terbaik ♥ >.<

That's all for today . Wa'salam :)


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi