♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Me.
21 April 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Assalamualaikum .

Hai semua :) . Sebenarnya aku busy ni , tapi sempat lagi curik masa nak update entry baru . Hahah . Well esok ada quiz for Listening and Speaking . Aku terlupa sebenarnya . Tadi call Athirah nak tanya pasal socio punya group assignment , and dia pun cakap pasal quiz . Aku taktau apa yang masuk quiz . Kesian kan ? So Athirah dengan baik hati nya list-kan untuk aku topics yang masuk . Huuuu . Thanks Athirah . But then , aku check note book aku . Aku dah salin rupanya . Aku je yang tak alert . Nampak sangat umur makin meningkat -.-

**********************

Now I'm in the state of having identity crisis . Bukan la masalah apa sangat , cuma kadang-kadang aku rasa macam tak tentu hala sekarang . Mulut cakap "biarkan je lah .. tak payah amik tahu sangat" , tapi dalam hati "aku tak boleh terima benda ni -.-". Hmmmmmm . Aku pun tak berapa nak faham sangat lah kenapa aku macam ni sekarang . Pelikkkssss . Maybe , Allah nak bagi aku rasa apa yang dia pernah rasa sebelum ni . Rasa sakit yang tak tertanggung . Aku takde lah rasa seteruk tu , tapi ... agak terasa laaa .. sikit . Entah la aku pun taktau kenapa . Stress sangat agaknya . Kerja melambak sampai affected kat diri sendiri . Takpe la . Minggu ni je settle kan semua assignments , hantar . Lepas tu presentations , mock teaching . Then study week , exam , and cuti sem . Huhu . Tak sabar rasanya .

Okay la . Rasanya tu je kot untuk hari ni . Nak study untuk quiz pagi esok . Wa'salam :)

p/s : memang kerja aku letak gambar bias yang langsung takde kena mengena dengan entry . harap kalian semua faham :D . betul tak Seobiee ? hahah .


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi