♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Untitled.
4 May 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Assalamualaikum . Hai semua :)

Cuti untuk minggu ni agak lama . Huh .. Lama lah sangat , lebih sehari je pun . Tiga minggu tak balik . Lama wooo . Dekat sana muka relax je tapi dalam hati memberontak gila gila punya , nak balik rumah punya pasal . Then bila dah balik suka hati , rasa taknak balik sana dah . Hahah .

Well , semester 4 ni dah sampai ke penghujung . Ada 3 hari je lagi untuk kelas . Assessments yang tinggal cuma mock teaching for Listening and Speaking , group presentations for Reading and Writing , and report for Drama Production . Alhamdulillah . And Khamis depan aku balik Perak lagi . Muahahahahahaha . Kebetulan hari Khamis tu , 9hb , birthday my hero . Heheh . So memang confirm lah kena balik . Hari Jumaat Sir Zain nak buat makan makan sikit untuk TNB Production . Tapi aku tak datang . Aku nak balik rumah makan birthday cake . Hahah .

Btw . Aku dah tukar rupa blog aku ni . Sikit sikit je . Dah lama tak tengok coding so rasa agak pening sikit . Mulanya nak pakai blogskin code yang lain . Tapi maleh pulok eden nak mengedit nyeee . Sakit matoo ni haaa .

before
after
Well . Tak banyak sangat yang ditukar . Cuma background , header and font color . Tunggu lah cuti sem nanti kalau rajin baru aku tukar guna codes blogskin yang lain .

Rasanya cukuplah untuk hari ni . Esok lusa InsyaAllah aku update lagi . Wa'salam :)


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi