♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
FAIRUZ AQILAH ♥
18 September 2015• 1 comments

Bismillah

See the girl beside me? She's Fairuz Aqilah. We've known each other since we were 13. Masa zaman sekolah lima tahun tu aku tak ingat each thing yang kitorang buat sama-sama. But there was a memory, kira pahit jugak lah haha, where two of us bergaduh sebab apa tah aku tak ingat, masa tu form 5. Berapa lama tak bertegur I'm not sure, tapi rasanya ada jugak lah berbulan, 1-2 months maybe? Ke 3 bulan? Tak ingat. And lepas tu macam mana kitorang baik semula aku pun tak ingat. Kenangan yang tak baik cemni biasanya memang aku taknak ingat in details pun. Buat apa. Betterr ingat yang baik-baik je ^^

Fairuz, she's very very very very veryyyyyyyyyyyy talented and a creative person. Aku tak tahu la orang lain but for me she's beyond perfect hahahahaha *sila muntah Fairuz*. One day I asked her untuk buatkan dreamcatcher. I stated nak colour apa and nak berapa, and she made it! Cantik! Satu aku gantung dalam kereta and another one dalam bilik. And aku pun mintak dia hiaskan phone case aku. Aku bg plain case and 2 washi tape sama corak lain color, and she made it tooooo! 

A few days before pergi dating dgn Fairuz aku singgah rumah dia amik brg termasuk casing ni. Ghajin nau buatkan untuk aku hihu

And since then I've decided to make her as my personal wedding planner and house decorator. One day. Hahaha.

She had started her new semester so susah sikit nak jumpa. Fyp dia lagi and macam-macam lah. But still I believe that she will make time for me hehe. Mana nak jumpa kawan macam ni weh. Eh no ni bukan friendship best friend forever ke apa, this is what we called as sisterhood. I love you to the moon and back and all over the planets and galaxies 

I'm sorry I guess sentences macam tak kena, macam tak berkait. Maaf la. Dah lama tinggal penulisan karangan :)

That's all for today. Have a nice day readers!



PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi