♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
April 2016
1 April 2016• 0 comments
Bismillah. Hai semua :)


Hari ni 1 April 2016. Rasa macam sekejap sangat masa berlalu, and semakin masa berlalu semakin susah aku rasa sekarang ni. I am an unemployed bum, no jobs, no incomes, and I have to ulang alik from Perak to Puncak Alam to attend classes, 5x per semester. The struggles are real. I keep finding jobs until now but still tak dapat. Walk-in-interview untuk kerja biasa tak dapat. SPA last year tak lepas. I've got 2 interviews this week. Satu untuk kerja butik and another one is for MDBT.

But I am still positive. Maybe belum masanya lagi untuk rezeki tu datang. Allah jagakan dulu. Mungkin nanti once aku dah kerja aku kekurangan masa untuk spend dengan family and my babygirls so that's why Allah hold dulu. Aku selalu fikir macam ni. We all know that sebaik-baik perancangan tu semua hanya dari Allah and we just need to believe yang masa-masa senang tu akan datang kemudian. Susah sekarang takpe kan :')
#muhasabahdirisendiri #myownthoughts

Moga dipermudahkan semua urusan dunia akhirat. Amin.

I have another 4 classe to attend. Bulan ni 2x and lagi 2 bulan depan. Moga dipermudahkan InsyaAllah. Anyway, bulan ni cuma ada sorang je yang sambut birthday - 5th April. One of my babygirls, the only one that had been called cikmokkkk sepanjang 4 years of our friendship, Khairun Nadiah bt Mohd Isa. Dah setahun lebih tak jumpa. Happy birthday in advance. Stay healthy and always be happy. You are the prettiest when you smile. And this girl has been complaining for not seeing me for such a long time and I get hurt whenever she said that. I miss you a lot too. Take care of yourself and InsyaAllah nanti kita jumpa lah ^^

May Allah bless us all. Amin. Wasalam 




PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi