♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
A Week.
20 June 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Hello readers .

Jadi , setelah hampir sebulan duduk di rumah goyang kaki , aku dah kena siapkan diri untuk semester kelima aku . Dah nak jadi senior rupanya . Lepas tu semester terakhir , praktikal . Huuuu . Cepat betul masa berlalu . Minggu depan dah nak ke KL , sesi pendaftaran pelajar homegrown , rasanya untuk course aku 27 haribulan kot , takpun 28 . Hmmmmmm nak kena check balik ni . Isnin depan , takpun selasa nak kena bank-in yuran pendaftaran . Aku ni setiap kali penghujung cuti sem , rasa taknak balik tu membuak-buak . Aku harap jadual kelas sem depan cantik macam sem lepas . Hari Jumaat takde kelas . So Khamis petang dah boleh Perak . And aku rasa untuk sem ni aku lagi kerap nak balik . Muahahaha . Maybe ... tiap-tiap minggu ? .. heheh .

Untuk sem depan ni , aku tengok subjek-subjeknya boleh tahan . And yang paling aku tak berkenan , presentations . Aku rasa mesti presentations baik by group or individual lagi berganda banyaknya dari sem-sem lain . Haishhhhh . And sem kali ni , mesti lectures akan train TESL students untuk jadi English teachers as preparation for our practical . Ooohhh I don't like thiissssss -_____-


And now I'm waiting for my result . I didn't expect much for it .. Yelah .. Time final time tu lah aku nak bercuti lah hape lah semua nak buat waktu final . But , aku harap result aku okay . Amin :)

So bila sem baru dah nak mula , maybe aku akan semi-hiatus atau pun hiatus terus sebab aku rasa aku akan busy dengan assessments yang menggunung . But , i hope that you guys would still come to my blog and enjoy reading entries here , even banyak dari entry-entry kat sini adalah pasal boyfriends aku . Muahaha . Okay . Rasanya itu je untuk hari ni . Kot-kot sebelum start sem baru , kalau rajin aku update lagi . Take care semua . Wa'salam ^^


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi