♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
...........
21 July 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Hai readers ^^

//title entry dah tak tahu nak buat ap//

Looks like seminggu sekali baru aku boleh update blog . Actually dekat KL boleh je nak update tapi sebab in fasting month ni , dengan jadual kelas yang tak berapa nak awesome , ditambahkan lagi dengan keadaan aku yang tak berapa nak betul , dengan selesemanya //baru elok dari demam ni// , lagi-lagi dengan lecturer yang dah start bagi assessments , so masa nak update blog tu tak berapa nak ada . Hahah .


Dalam bulan puasa ni setiap minggu aku balik Perak . Ayah aku tak kisah sangat , tapi yang dia kisahnya bila bukan bulan puasa pun aku nak balik tiap-tiap minggu . Ayah aku selalu cakap , "cuba lah duduk kat sana je , baca buku , nak balik tiap-tiap minggu buat ap" . And kalau aku rasa aku nak balas aku balas , kalau tak aku senyum je . Biasanya aku akan cakap , "alaaa ayah . sana bosan , rumah lagi best . hihi" . Ayah diam je , takpun geleng-geleng kepala , atau pun senyum yang aku rasa macam tak berapa nak ikhlas . Hahah .

Cuti raya kolej aku kalau tak silap rasanya 3 Ogos , Sabtu . Tapi rasa macam nak balik Khamis sebab Khamis takde kelas . Hari Jumaat punya kelas ada satu je di mana aku bercadang untuk skip . Muahahahaha . Tapi tengok keadaan jugak . In case kalau tiket ETS untuk aku balik takde , untuk hari Jumaat or Sabtu , aku balik dengan ayah . Bulan puasa ni sampai lah nak raya nanti ayah balik setiap Khamis .

Oh btw , hari ni nak share sikit doa berbuka dan doa selepas berbuka . Saja-saja lah , untuk kebaikan bersama . Bacalah kejap , tak lama pun ^^


Sumber : Pendrive my mom ^^
Hmmmmmmmm rasanya cukup lah setakat tu untuk hari ni . Take care ye semua . Nampak macam waktu bulan puasa ni cuaca tak menentu . Macam biasa lah , banyakkan minum air time sahur and berbuka biar tak dehydrate okay ? Selamat berpuasa , jaga diri . Wa'salam ^^


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi