♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Hai ^^
13 July 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Hello readers :)

So hari ni dah hari keempat umat Islam seluruh dunia berpuasa . Aku rasa macam sekejap je , macam baru semalam start puasa . Oh btw , aku dah start new semester aku . So kebarangkalian untuk aku meng-update blog selalu adalah kurang . Maybe status akan bertukar kepada HIATUS , tak pun SEMI-HIATUS . Mana taknya , dah la puasa , lepas tu , baru start kelas dah ada kerja . Nak cari masa untuk bukak blog agak payah sikit . Hmmmmm .

Actually takde benda yang nak di-share-kan hari ni . Just update entry ni sebab nak bagitahu yang sebenarnya I'M STILL ALIVE . Hahah . //gilo -.-//


Anyway , Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak for Muslim readers . Banyakkan minum air biar tak dehydrate . Macam dekat KL ada hari hari tertentu yang sangat panas sampaikan aku cuma nak berbaring menghadap kipas je , taknak pergi mana mana . Hmmmmm rasanya itu saja untuk hari ni . Selamat berpuasa okay ? Take care semua . Wa'salam ♥ :)


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi