♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Roar with English's Booth

Hadiah untuk contestants

Lagi hadiah untuk contestants

Our Project Manager, Zaim, tengah prepare form untuk join activities :)

Participants

Participants

Participants

Participants

Lecturers : Miss Fairuz and Miss Ashikin

Dari kiri : Amir , Me and Azran . Lagi dua orang tu Iqram and Ana dari booth sebelah . Haha

A day to remember .  Section 08 with Ms Ashikin , our lecturer for this subject . Masa ni rasa relief sangat sebab our event berjalan lancar even terabur sikit tapi semua nampak smooth gila :D

Gambar banyak gila . 500 ratus lebih kalau tak silap . Haha . Aku pilih mana yang aku suka je untuk taruk kat sini . Actually aku taktau nak share apa masa event ni . Tapi memang best even penat sangat . Seminggu sebelum semua orang memang bekerja keras lagi-lagi bila kitorang ada masalah dengan sponsorship . Nak cari fund kitorang buat busking , jual pre-loved macam dresses , jeans , shawls , t-shirts , magazines , comics . Then jual makanan , macacm donut coklat , moist choc cakes , bihun , nasi goreng and frozen foods . Dalam masa seminggu tu wrist aku agak sakit tapi kejap2 je . Tiba 2 hari sebelum event aku rasa sakit yang amat setiap kali gerak kan tangan . And sehari sebelum sampai la hari event , aku terpaksa pakai bandage . Rasa pelik sebab tak pernah pakai . Memang penat buat event macam ni . Tapi seronok sangat sebab masa ni la aku boleh spend masa lebih dengan classmates . Kalau tak dalam kelas je .

So , rasanya ni je dulu untuk hari ni . Event kedua sambung nanti . Okay . Bye readers . Wa'salam ♥


PREVIOUSNEW

MESSAGES

hello :)

POSTS

HAAAIIIII ! ^^
Selamat Hari Raya ♥
...........
Hai ^^
Today .
Jerebu.
A Week.
HIATUS
Selamat Hari Guru ♥
Birthday Cake

YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi