♥ double Y ♥
ABOUT ENTRY 오빠들 TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Semester Break | Event 2 : Majlis Anugerah Dekan
14 November 2013• 0 comments
Bismillahirrahmanirrahim . Assalamualaikum readers :)

Lama tak on blog , dari study week tu sampai dah habis paper sampai start cuti semester . Actually I takde la busy mana sekarang ni cuma sifat malas yang makin menular dalam diri menghalang hasrat murni saya untuk menghabiskan masa bersama blog tercinta . Cehhh -__-

So . My previous post pasal final project , Roar with English . Next event yang aku nak share kali ni adalah seperti dalam tajuk di atas . Heeeeee ^^

That was my very first time to get Dean's award . Ni untuk Sesi Akademik Jan-Jun 2013 . Masa ni aku dalam semester 4 . Rasa seronok sangat . Yelah . Saya ni biasa biasa je orang nya , takdak lah pandai mana . Markah takat dapat cukup cukup makan tu ada laa . CGPA aku masa semester 4 cuma 3.67 . Takdak la tinggi mana . Sikit jaa . Kawan yang satu mentor dengan aku , Mira , dari semester berapa ntah , 4.00 -__- . Haha . Pandai betul . Jealous I xD

Kebanggaan Ayah dan Umi ♥. Heee ^^

with Shuhada @ Kacang Kuda
Saya yang tersipu sipu xD (-__-)
Dari kiri Katy , Shu and me :)
Saya dan si cantik Kechik @cikmokkkk



Sedikit sebanyak gambar aku , Shu and Katy masa majlis . Gambar dalam hall tak banyak sangat sebab aku sibuk nak mengunyah , mengacau orang , dok termenung , mata melilau kiri kanan tengok orang . Haha . And InsyaAllah kalau ada rezeki lagi semester 5 ni aku akan ke Majlis Anugerah Dekan lagi . Amin :)


PREVIOUSNEW
THE BOSS


An introverted living human. A total fangirl

MESSAGES

hello :)

POSTS


YANG YOSEOB


He is my all time favorite smol mochi